Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.tarnowskiegory.pl – Tarnowskie Góry

Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy Tłumacz Migam

Menu główne

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.tarnowskiegory.pl

Drukuj stronę
Drukuj

Deklaracja dostępności

Urząd Miasta Tarnowskie Góry zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.tarnowskiegory.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę Vintal. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • Strona posiada usługę zdalnego tłumacza języka migowego dla osób niesłyszących.
  • W 2025 planujemy poprawić dostępność na wszystkich subdomenach Urzędu Miasta, w tym https://wirtualnyurzad.tarnowskiegory.pl/.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Tomasz Trzcionkowski – mejlowo dostepnosc_zabytki@tarnowskiegory.pl lub telefonicznie +48323933769..

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Ratusz – Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry

Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Sienkiewicza 2
42-600

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://tlumacz.migam.org/miasto_tarnowskie_gory
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://tarnowskiegory.pl/2020/03/deklaracja-dostepnosci-cyfrowej/
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://tarnowskiegory.pl/docs/Raport_dostepnosci_strony_internetowej_UM_Tarnowskie_Gory_18.03.2025.docx
  • Strona daje możliwość bezpłatnego skorzystania z usługi tłumacza PJM online.
    Mamy przygotowane w tekście łatwym do czytania (ETR) takie usługi jak Mobilny Urzędnik, Rodzina 5 plus, segregacja śmieci, opis zadań Wydziału Ochrony Środowiska, oraz wyrobienie i odbiór dowodu osobistego.
    Jesteśmy w trakcie aktualizacji informacji o naszej działalności w języku migowym (PJM).
    Mamy też przygotowane podstawowe karty komunikacji.
    Wirtualny urząd – czyli interaktywna mapa urzędu, która pomoże zorientować się w rozkładzie pomieszczeń w urzędzie. Niestety nie jest dostępna dla osób niewidomych ale pracujemy nad tym.
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności..

Pliki do pobrania

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.