Wydarzenie będzie w środę, 20 marca w Hotelu Neo (ul. Obwodnica 6, 42-600 Tarnowskie Góry). Spotkanie to oferuje lokalnym przedsiębiorcom możliwość nawiązania relacji, dyskusji oraz wymiany kontaktów biznesowych. Głównym punktem programu będą interesujące panele szkoleniowe, na których pojawią się eksperci z dziedzin takich jak: social media, public relations, e-PR, zarządzanie sprzedażą i wykorzystanie sztucznej inteligencji, podzielą się wskazówkami na temat efektywnego prowadzenia firmy w dzisiejszych czasach. „TG dla biznesu” to trzecie spotkanie z serii wydarzeń, które mają na celu wsparcie przedsiębiorców z Tarnowskich Gór i są częścią inicjatyw biznesowych miasta.
W bezpłatnym spotkaniu udział może wziąć każda zainteresowana osoba – wystarczy zgłosić chęć udziału przez formularz.
Agenda wydarzenia TG dla biznesu III
- 8:00 Rejestracja
- 8:45 Rozpoczęcie konferencji – Burmistrz Miasta Arkadiusz Czech, Zastępca Burmistrza ds. Gospodarczych Bartosz Skawiński
- 9:00-10:00 Social media dla biznesu – najważniejsze wskazówki na 2024 – Piotr Chmielewski – CEO agencji Social Media Now
- 10:00-10:50 PR i e-PR czyli zabawa zapałkami? Może być blask, a może być pożar – dr Krystian Dudek – Pełnomocnik Rektor Akademii WSB, wykładowca, trener biznesu
- 10:50-11:10 przerwa kawowa
- 11:10-12:00 Konwertowanie społeczności na aktywne wsparcie sprzedaży w social media – Kuba Nagórski – Twórca Śląskiego Ekosystemu Startupowego, co-owner Louder&Higher Agency
- 12:00-12:50 Deepfake: realne niebezpieczeństwo sztucznej inteligencji? – Paweł Badura -Partner w Earborne Media
- 12.50-13.30 poczęstunek
- 13:30-14:20 Jak skutecznie zarządzać sprzedażą w małej firmie? – Aleksander Drwięga – praktyk sprzedaży, trener i konsultant sprzedaży
- 14:20 – 15:00 Jak skutecznie pozyskiwać klientów do swojej lokalnej firmy? – Marcel Huniak, Team Leader MinisterstwoReklamy.pl
- 15:00 loteria wizytówkowa i zakończenie