Całkowita wartość projektu wynosi: 1 265 362,50 zł.
Wysokość dofinansowania: 1 075 558,12 zł.
Wysokość wkładu własnego: 189 804,38 zł.
Termin zakończenia rzeczowej realizacji projektu: 29.04.2015 r.
Projekt ma na celu wzmocnienie świadczonych usług przez Urząd Miejski w Tarnowskich Górach poprzez stworzenie wspólnego środowiska informatycznego, które będzie gromadziło, przechowywało i aktualizowało dane przestrzenne.
System Informacji o Terenie, bo o nim mowa, umożliwi pracownikom urzędu m.in.:
– szybką weryfikację obiektu na terenie miasta,
– prowadzenie miejsc inwestycyjnych,
– prowadzenie ewidencji szkół i przedszkoli,
– prowadzenie ewidencji zabytków,
– prowadzenie ewidencji dróg,
i wiele innych.
a mieszkańcom miast, turystom i odwiedzającym stronę internetową dostęp do specjalnej mapy cyfrowej, która będzie prezentować przykładowo wymienione poniże warstwy tematyczne:
– warstwa szkół i przedszkoli
– warstwa terenów inwestycyjnych,
– warstwa zabytków gminnych,
– warstwa obiektów kultury,
– warstwa jednostek administracyjnych na terenie miasta,
– warstwa podziału gminy Tarnowskie Góry na poszczególne działki,
i wiele innych.