Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy Tłumacz Migam

Menu główne

Kościół Piotra i Pawła – naprawiamy dach!

Drukuj stronę
Drukuj

Gmina Tarnowskie Góry poszukuje wykonawcy remontu poszycia hełmu wieży oraz dachu kościoła pod wezwaniem Św. Apostołów Piotra i Pawła. Termin składania ofert to 31 października 2024 r. do godziny 12:00.

Kościół pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła mieści się przy ul. Gliwickiej 12 w Tarnowskich Górach. Świątynia pochodzi z XVI wieku i 15 kwietnia 1966 r. została wpisany wraz z przynależną działką do Rejestru Zabytków Województwa Śląskiego pod numerem 611/66.

Ogłoszenie postępowania zakupowego w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia na remont poszycia hełmu wieży oraz dachu kościoła pod wezwaniem Św. Apostołów Piotra i Pawła w Tarnowskich Górach ma związek z otrzymaną wstępną promesą dla inwestycji pn. „Prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkowym kościele św. Ap. Piotra i Pawła w Tarnowskich Górach.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

 

Gmina Tarnowskie Góry złożyła wniosek do programu Polski Ład i otrzymała promesę przyznającą dofinansowanie do niniejszego zamówienia na kwotę 1 372 000 zł.
Gmina przekaże pieniądze Parafii w formie dotacji w łącznej wysokości 1 400 000 zł.

Zamówienie obejmuje prace remontowe poszycia dachu i hełmu wieży kościoła.
Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w poniższych dokumentach stanowiących
załączniki do niniejszego zaproszenia:
1) Projekt architektoniczno-budowlany prac konserwatorskich – załącznik nr 3,
2) Dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót) – załącznik nr 4,
3) Wzór umowy – załącznik nr 5 (załączniki z linku na dole)

Wszystkie szczegóły dotyczące postępowania można znaleźć tutaj.

Osoby wskazane do komunikowania się z Wykonawcami.
W zakresie procedury postępowania: Agnieszka Wątorek – tel. +48 32 39 33 855
W zakresie przedmiotu zamówienia: Aleksander Kałka – tel. +48 32 76 90 346
Wykonawcy mogą kierować pytania w sprawie prowadzonego postępowania na adres
mailowy: bzp@um.tgory.pl.

Ofertę należy złożyć na adres mailowy: bzp@um.tgory.pl nie później niż do 31
października 2024 r. do godziny 12:00.

 

 

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.