To był rekordowy Rowerowy Maj – Tarnowskie Góry

Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy Tłumacz Migam

Menu główne

To był rekordowy Rowerowy Maj

Drukuj stronę
Drukuj

Zakończyła się kolejna edycja „Rowerowego Maja”, największej kampanii rowerowej dla uczniów i przedszkolaków w Polsce.

Tegoroczna akcja przyniosła wiele emocji, zdrowej rywalizacji i imponujących wyników. Rekordowe wyniki Rowerowego Maja w Tarnowskich Górach – prawie 1300 młodych uczestników (dla porównania w tamtym roku liczba uczestników wynosiła 992 osoby) z 10 tarnogórskich placówek oświatowych – 4 przedszkola i 6 szkół podstawowych wykręciło ponad 20 924 aktywnych przejazdów. W ten sposób potwierdzili, że drogę do szkoły czy przedszkola można szybko i przyjemnie przebyć rowerem, hulajnogą lub na innym sprzęcie napędzanym siłą mięśni!

Wśród szkół i przedszkoli wyróżnionych za największą aktywność znalazły się: 

  • Szkoły podstawowe:
  1. MIEJSCE – Szkoła Podstawowa nr 16 w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją 59,9 %
  2. MIEJSCE – Szkoła Podstawowa nr 10 w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją 35,2 %
  3. MIEJSCE – Szkoła Podstawowa nr 8 – im. Pułku 3. Ułanów Śląskich w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją 20,2%
  • Przedszkola: 
  1. MIEJSCE – Przedszkole nr 23 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 2 w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją  72,4%
  2. MIEJSCE – Przedszkole Nr 26 w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją  45,8%
  3. MIEJSCE – Przedszkole Nr 5 w Tarnowskich Górach z ogólną frekwencją  26,5%

Serdeczne podziękowania kierujemy do wszystkich uczestników, dyrektorów, koordynatorów, nauczycieli poszczególnych placówek, rodziców oraz partnerów akcji. Wasze zaangażowanie sprawiło, że tegoroczna edycja „Rowerowego Maja” była wyjątkowa i pełna pozytywnej energii.

Dziękujemy za wspólną zabawę i zapraszamy do udziału w przyszłorocznej edycji!

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.