Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), oraz art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Miejską w Tarnowskich Górach Uchwały Nr LXXIV/738/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulicy Małej w Tarnowskich Górach, obejmującej obszar w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do wyżej wymienionej uchwały wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją sprawy, zgromadzoną na tym etapie postępowania można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Tarnowskich Górach, ul. H. Sienkiewicza 2, pok. 51, 1 piętro w godzinach pracy urzędu oraz w załącznikach poniżej (wniosek i mapa w załączeniu).
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko.
Wnioski należy składać w terminie do 25 lipca 2024 r.:
- w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, ul. H. Sienkiewicza 2 lub ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, albo przesłać listownie na adres Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach,
- w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności skrzynki podawczej na platformie ePUAP oraz poczty elektronicznej na adres urbanistyka@um.tgory.pl
Wnioski należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, który dostępny jest w Referacie Urbanistyki Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, ul. H. Sienkiewicza 2, 1 piętro, pok. 51, w godzinach pracy urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach na stronie internetowej: w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne.
Składający wniosek podaje w nim swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.