Przejście przez drogę umiejscowione będzie obok kościoła pw. św. Józefa, a nie przy skrzyżowaniu z ulicą Krótką. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie zostanie wyciętych osiem drzew. Z pobocza usunięte będą tylko trzy najsłabsze, leżące w wąskim pasie egzemplarze. W zamian za nie, podobnie jak w innych przypadkach, w mieście nasadzonych zostanie dwa razy więcej.
Uwaga! Z powodu prac przystanek autobusowy przeniesiono przed skrzyżowanie z ul. Krótką, na ruch pieszy przeniesiono obecnie na drugą stronę ulicy. Za utrudnienia, które mogą potrwać około dwóch tygodni, przepraszamy.
Przypominamy, że trasy rowerowe wraz z centrum przesiadkowym powstają w ramach 30 km infrastruktury rowerowej, która obejmuje:
– 11,5 km dróg dla rowerów.
– 6,2 km dróg dla rowerów i pieszych.
– 1,5 km pasów dla rowerów.
– 9,0 km odcinków istniejących jezdni.
– tunel pieszo-rowerowy o łącznej długości ok. 146 m.
Przebieg tras został uzgodniony z mieszkańcami i środowiskami rowerzystów. Ich podstawowym założeniem jest ochrona klimatu i komunikacja między centrum a dzielnicami.