Oferty, w zamkniętych kopertach z napisem „Konkurs – Program HPV”, należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy Sienkiewicza 2 do dnia 8 marca 2021 r. do godz. 17.00, lub przesłać drogą pocztową na ww. adres [o terminie wpływu nie decyduje data stempla pocztowego, lecz data rejestracji wpływu oferty w Kancelarii, w terminie do dnia 8 marca 2021 r.].
Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty zakończenia składania ofert.
Przewidywany termin wykonania zadania: od podpisania umowy do 17 grudnia 2021 r. Termin związania ofertą obowiązuje przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Dodatkowych informacji na temat realizacji programu udziela Główny Specjalista w Referacie Sportu i Zdrowia, tel. 032 39-33-870, e-mail: kansy@tarnowskiegory.pl, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2, w godzinach pracy Urzędu.
Załączniki poniżej.