Zarządzenie Burmistrza w sprawie wprowadzenia zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach – Tarnowskie Góry

Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy

Menu główne

Zarządzenie Burmistrza w sprawie wprowadzenia zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na terenie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach

Drukuj stronę
Drukuj

Zarządzenie Nr 753/2020 Pierwszego Zastępcy Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 02.04. 2020 r. w sprawie wprowadzenia zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przeciwdziałania COVID-19 na terenie Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.

W związku z zagrożeniem rozprzestrzeniania się zakażeń wirusem SARS CoV-2, w okresie od 1 kwietnia 2020 r. do odwołania, zobowiązuję Naczelników wydziałów/Kierowników biur do zapewnienia warunków pracy swoim pracownikom poprzez zapewnienie:

  • w porozumieniu z Wydziałem Administracyjnym – rękawiczek jednorazowych lub środków do dezynfekcji rąk,
  • w przypadku pracowników świadczących pracę na terenie obiektów Urzędu – odległości pomiędzy stanowiskami pracy wynoszącej co najmniej 1,5 m

Ograniczenie wykonywania zadań przez Urząd Miejski w Tarnowskich Górach polega na wykonywaniu zadań wyłącznie w sprawach niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.

Naczelnik wydziału/Kierownik biura w uzasadnionych przypadkach może zdecydować o wyłączonej bezpośredniej obsłudze interesantów.

Pliki do pobrania

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.
Rozlicz PIT w TG - Loteria z nagrodami!