Zarządzanie kryzysowe – Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego – Tarnowskie Góry

Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy

Menu główne

Zarządzanie kryzysowe – Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego

Drukuj stronę
Drukuj

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry wykonuje zadania z zakresu zarządzania kryzysowego przy pomocy Wydziału Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach ulica Piastowska 8.

Organem pomocniczym Burmistrza Miasta w zapewnieniu wykonywania zadań z zakresu zarządzenia kryzysowego jest Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, który został powołany Zarządzeniem Nr 1158/2017 Burmistrza Miasta Tarnowskie Góry z dnia 12 maja 2017 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

Skład, organizację, siedzibę oraz tryb pracy Zespołu określa Regulamin Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 1158/2017.

Natomiast zasady działania oraz szczegółowe obowiązki osób funkcyjnych i członków Zespołu zawiera Plan Zarządzania Kryzysowego Miasta Tarnowskie Góry.

Pliki do pobrania

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.
Rozlicz PIT w TG - Loteria z nagrodami!