Gmina Tarnowskie Góry w okresie od 19.10.2015 r. do 31.12.2018 r. realizowała projekt pn. „Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych” w ramach Działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, którego zakres był następujący:
1) Dostawa sprzętu komputerowego do Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
2) Dostawa i wdrożenie rozwiązań integrujących różne systemy dziedzinowe funkcjonujące u Zamawiającego.
3) Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego przesyłania dokumentów pomiędzy Zamawiającym a jednostkami organizacyjnymi.
4) Dostawa i wdrożenie rozwiązań oprogramowania informatycznego.
5) Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych.
6) Wdrożenie e-usług.
Projekt jest prowadzony przez Wydział Informatyki Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2.
Niniejszym zaprszamy do składania ofert na usługę związaną z pełenieniem funkcji Inzyniera Projektu. Szczegółowy opis znajduje się w załączonym zapytaniu o cenę:
Zapytanie_cenowe_inzynier_projektu.pdf