Tarnowskie Góry - Oficjalny serwis informacyjny

Biuletyn Informacji Publicznej Ważne adresy

Menu główne

Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych

Drukuj stronę
Drukuj

Gmina Tarnowskie Góry realizuje projekt p/n „Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych”

Gmina Tarnowskie Góry w okresie od 19.10.2015 r. do 31.12.2018 r. realizowała projekt pn. „Integracja usług publicznych Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach i jego jednostek organizacyjnych” w ramach Działania 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, którego zakres był następujący:

1) Dostawa sprzętu komputerowego do Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
2) Dostawa i wdrożenie rozwiązań integrujących różne systemy dziedzinowe funkcjonujące u Zamawiającego.
3) Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego przesyłania dokumentów pomiędzy Zamawiającym a jednostkami organizacyjnymi.
4) Dostawa i wdrożenie rozwiązań oprogramowania informatycznego.
5) Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych.
6) Wdrożenie e-usług.

Całkowita wartość projektu: 1 762 288,57 zł, koszty kwalifikowane: 1 717 123,57 zł,  z czego 1 459 555,05 zł stanowi dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 .
Termin zakończenia realizacji projektu: IV kwartał 2018 r.

Projekt jest prowadzony przez Wydział Informatyki Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ul. Sienkiewicza 2.

Niniejszym zaprszamy do składania ofert na usługę związaną z pełenieniem funkcji Inzyniera Projektu. Szczegółowy opis znajduje się w załączonym zapytaniu o cenę:

Zapytanie_cenowe_inzynier_projektu.pdf

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie.